به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، دکتر محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروز دوشنبه در اجتماع پرشور مردم پاکدشت پافشاري بر حقوق ملت را يکي از وظايف دولت اسلامي برشمرد و تاکيد کرد: دولت موظف است دست کساني را که راه پيشرفت ملت را سد مي کنند و جلوي آن را مي بندند قطع کند.
رييس دولت نهم با بيان يکي از مصادق فساد اقتصادي در چهار سال گذشته و برخوردي که با مدير متخلف در اين زمينه صورت گرفت اظهار داشت: ما تهمت ها، توهين ها، بي ادبي ها و فشارها را تحمل مي کنيم اما امضاي قرارداد يک ريال عليه ملت را تحمل نمي کنيم.
احمدي نژاد افزود: در سال هاي اخير براي مصالح کشور و اين که در گير مساله هسته اي و لشکرکشي دشمن بوديم ورود به اين بگومگوها و بازي ها مانع اصلاحات اساسي مي شود.
احمدي نژاد خاطر نشان کرد: وارد مباحث نشدم و اعلام کردم هر کسي توهين و بدي کرده است مي بخشم.
رييس جمهوري در عين حال تصريح کرد: امروز براي دفاع از حقوق ملت مجبورم پرونده گروهي را که 24 سال در مراکز اصلي دولت و حکومت حزبي بودند و براي خود کار مي کردند و ريشه مشکلات به انديشه و عمل آنان برمي گردد، باز کنم.
وي خاطر نشان کرد: برخي صفحات اين پرونده را در برابر چشمان ملت قرار مي دهم و به دور از تهمت، بد و بيراه و بي ادبي آنچه را اتفاق افتاده است در تلويزيون خواهم گفت.
احمدي نژاد تصريح کرد: اگر خدا توفيق داد و ملت بار ديگر مرا انتخاب کرد همه آنها را در پيشگاه ملت محاکمه مي کنيم و حقوق ملت را به بيت المال برمي گردانيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا